pondělí 16. prosince 2019

Recenze: Kniha Naše výlety

Vánoční dárky a překvapení má nejspíš většina z nás rádo, ale víte co je nejlepší? Věnovat společně strávený čas.  A já mám pro vás na poslední chvíli skvělý tip, který bude nejen hmotným dárkem, ale zároveň jím můžete věnovat společné chvíle a budoucí vzpomínky... Dovolte mi vám představit krásnou knihu Naše výlety, která pochází z dílny familium.cz.

Možná tento eshop znáte, nebo je vám povědomý. Než spolu nahlédneme do knížky, ráda bych vám o něm pár slov napsala. Familium je sesterský internetový obchůdek Babičkářství. Na obou eshopech naleznete kvalitní dárky (nejen) pro rodinu a prarodiče. Neprobíráte se stovkami blbůstek, ale najdete tu hromadu dobrot, praktických věcí nebo milých drobností. A kromě toho zde vymýšlí i vlastní věci v podobě knih a kalendářů, kterými každý rok můžete potěšit nejen pod stromečkem a dokáží chytit za srdíčko. Protože je sleduji a většina těchto produktů mi i prošla rukami, nebo je máme doma, tak můžu napsat, že jsou všechny opravdu kvalitně zpracované a promyšlené do posledního puntíku.

Určitě znáte jeden ze starších kousků Babičko, vyprávěj, ale z novějších kousků se můžete potěšit třeba knihou Strom života naší rodiny, povídkovými knihami (loňskou detektivní jsem posílala do Ježíškových vnoučat a měla velký úspěch) nebo letošní novinkou Naše výlety. Pojďte do ní se mnou nahlédnout!

"Je jen málo aktivit, které jsou tak krásné a obohacující jako společný výlet. Objevovat nová místa, poznávat přírodu, užít si pohyb a získat zážitky, na které budeme všichni dlouho vzpomínat. Posláním knížky „Naše výlety“ je podpořit chuť vaší rodiny k absolvování co nejvíce zajímavých a pěkných výletů po České republice a zároveň si zaznamenat ty nejdůležitější vzpomínky z vašich procházek a toulek." - familium.cz

Naše výlety slouží pro zaznamenávání rodinných výletů. Hlavní práce bude na vás - jezdit na výlety, fotit a knížku vyplnit :-) Ale příprava autorů vám dokáže pomoci utvořit krásnou vzpomínku na všechny chvíle plné dobrodružství.

Kniha je rozdělená do 8 kapitol:

• Pohoří a vrcholy
  • Výlety do historie
  • Výlety za vodou
  • Za krásami přírody
  • Zajímavá města a obce
  • Sportovní výlety
  • Za kulturou a zábavou
  • Speciální výlety
Každá začíná ilustrovanou mapou se spoustou tipů na výlety po celé republice. Za ilustracemi stojí skvělá Linh Dao, kterou můžete znát třeba z dětských knížek Pavly Hanáčkové. Na další stránce si můžete naplánovat, kam se všude chcete podívat a po absolvování výletů si zaznamenávat úrovně, kterých jste dosáhli (např.horal, velký horal, největší horal). Poté objevíte další mapu, do které si zaznamenáte navštívená místa.

A potom už jen fotíte, lepíte, píšete a zaznamenáváte vzpomínky... 😇 Kniha je velkoformátová a má 132 stran, takže se vám jich do nich vleze opravdu mnoho.

Knížku máme zatím doma krátce a žádné výlety teď před Vánoci nepodnikáme, takže jsme ji ještě nevyplnili. Každopádně jsem ji již pečlivě prolistovala a "pomazlila se" s ní, jak já říkám. Od Familia bych jiný než skvělý produkt nečekala, loni jsme naši babičku dojímali knihou Babičce s láskou a Naše výlety jsou také s láskou a pečlivostí vytvořené. Navíc mám moc ráda ilustrace Linh Dao, která umí malovat obrázky, které jsou určené dětem i dospělým. Taky jsem zrovna člověk, který si moc rád prohlíží fotky, vzpomínky, schováváme si pohledy, známky a turistické vizitky z dovolených a výletů... Za mě jsou Naše výlety dalším velmi vydařeným kouskem, které Familium či Babičkářství vydalo. Co bych v knížce doplnila? Možná mi chybí rejstřík k dopsání, kam bychom si zaznamenali, na které stránce najdeme který výlet.

P.S.: Pokud chcete stihnout objednat do Vánoc, do čtvrtka 19.12. by to měla stihnout doručit Zásilkovna. Naše výlety najdete také v knihkupectvích.

Moc děkuji za poskytnutí knížky k recenzi www.familium.cz